Obchodní podmínky

I.

Základní informace

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

Vášřemeslník.cz
David Lešiga
IČ: 87608286
se sídlem: Potoční 1205, Orlová, 73511
kontaktní údaje:
e-mail: info@vasremeslnik.cz
tel.: 725 087 260
www.vasremeslnik.cz

II.

Registrace a vytvoření zápisu

  1. Vytvořit firemní zápis může kdokoliv.
  2. Registrace firemního zápisu obsahuje základní informace, které potřebujeme pro jeho vytvoření.
  3. Vytvořením zápisu, nebo registrací se nezavazujete vůči nám k ničemu.
  4. K jedné registraci můžete vytvořit více firem, nebo poboček dané firmy.
  5. Pro smazání registrace / zápisu nám stačí napsat e-mail ze schránky, ze které byl zápis vytvořen. Pokud toto nelze, z důvodu bezpečnosti budeme požadovat další údaje pro ověření, zda žádáte o výmaz svého zápisu.
  6. Vytvořený zápis musí spadat do některé z kategorií na webu – nelze zde zveřejnit zápisy, které se s naším portálem neslučují (např. hotel, restaurace apod.).
  7. O vhodnosti zveřejnění zápisu rozhodujeme my – pokud vám bude vystavena faktura, znamená to, že je zápis vhodný ke zveřejnění a po zaplacení bude dostupný.

III.

Kdo může založit firmu

  1. Bez omezení, kdokoliv – majitel, zaměstnanec, kamarád, přítelkyně, kolega…
  2. Pokud za vaší firmu a na váš e-mail někdo založí zápis, můžete si jej sami spravovat – máte možnost obnovit zapomenuté heslo.
  3. Pokud někdo vytvoří zápis, který bude spadat pod jiný registrační e-mail, než je e-mail vlastníka, stačí nás kontaktovat a společně vše opravíme.

IV.

Zákaznický účet a používání portálu

  1. Zákaznický účet je především pro správu firem – pro koncové uživatele je bezpředmětný.
  2. Zákaznický účet se vytváří s registrací prvního firemního zápisu.
  3. Všechny zápisy a změny se ručně kontrolují a schvalují.
  4. V zákaznickém účtu vidíte přehled poboček/firem.
  5. Zápisy můžete upravovat – veškeré úpravy ovšem čekají na schválení.
  6. Pro změnu hlavní fotografie u zápisu nám napište na e-mail žádost o změnu fotografie, s přiloženou fotografií a odkazem na zápis, o který se jedná.
  7. K pobočce/firmě můžete zvolit neomezené množství „činností“, které provozujete.
  8. Uživatelé vás mohou kontaktovat pomocí tlačítka kontaktovat – odešle se Vám e-mail. Telefonicky, přes zobrazený e-mail, nebo přes odkaz, který směřuje na váš web.

V.

Platební podmínky

  1. Po zaplacení zálohové faktury je délka zápisu prodloužena.
  2. Zálohová faktura vás nezavazuje provést platbu.
  3. V případě nedokončené úhrady bude zápis zneviditelněn v databázi.
  4. V případě znovuobnovení zápisu nás prosím kontaktujte na e-mail a vystavíme vám zálohovou fakturu.
  5. Stanovená cena (dle aktuálního ceníku) platí pro 1 zápis. Pokud má vaše firma více poboček, za každou se platí zvlášť.
  6. K platbě zálohové faktury preferujeme možnost platby bankovním převodem, nebo přes platební bránu, pokud je u faktury dostupná.
  7. O vrácení platby a zároveň ukončení zápisu se dá žádat maximálně 14 dní od úhrady.

VI.

Ukončení firemního zápisu

  1. Pro smazání registrace / zápisu nám stačí napsat e-mail ze schránky, ze které byl zápis vytvořen. Pokud toto nelze, z důvodu bezpečnosti budeme požadovat další údaje pro ověření, zda žádáte o výmaz svého zápisu.
  2. Pokud máte zaplacený zápis na určitou dobu a nebudete chtít pokračovat, stačí nezaplatit další zálohovou fakturu.
  3. Pokud chcete smazat zápis před uplynutím doby po zaplacení, celá částka propadá – doporučujeme raději volit možnost nechat zápis tak, jak je. Po ukončení lhůty a nezaplacení další faktury se ukončí.
  4. Ukončením firemního zápisu vám zaniká nárok na zachování původní ceny, v případě obnovení, nebo nové registrace.

VII.

Závěrečná ustanovení

  1. K využití služeb portálu není nutná písemná smlouva.
  2. Zaplacením zálohové faktury prohlašujete, že jste se seznámil s obchodními podmínkami.
  3. Neuhrazením zálohové faktury se pouze ukončí zobrazení firemního zápisu v databázi.
  4. O zobrazení, vzhledu a funkčnosti webu rozhodujeme my. Požadavky na úpravy je možné zaslat na e-mail, ovšem nezavazujeme se k jejich plnění.
  5. V případě výpadků služeb hostingu/webu se zavazujeme pouze k rychlé nápravě.
  6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.8.2021

Registrujte firmu

Připojte se k nám ještě dnes a začněte těžit z výhod, které Váš Řemeslník nabízí. Vytvoření firemního zápisu je jednoduché a rychlé, a co je nejdůležitější, může vám otevřít dveře k novým příležitostem.

Nemáte ještě svůj účet? Ten vám vytvoříme během založení firmy. Registrujte svou firmu ještě dnes!.