Obchodní podmínky
I.
Základní informace
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
Vášřemeslník.cz
David Lešiga
IČ: 87608286
se sídlem: Potoční 1205, Orlová, 73511
kontaktní údaje:
e-mail: info@vasremeslnik.cz
tel.: 725 087 260
www.vasremeslnik.cz
II.
Registrace a vytvoření zápisu
- Vytvořit firemní zápis může kdokoliv.
- Registrace firemního zápisu obsahuje základní informace, které potřebujeme pro jeho vytvoření.
- Vytvořením zápisu, nebo registrací se nezavazujete vůči nám k ničemu.
- K jedné registraci můžete vytvořit více firem, nebo poboček dané firmy.
- Pro smazání registrace / zápisu nám stačí napsat e-mail ze schránky, ze které byl zápis vytvořen. Pokud toto nelze, z důvodu bezpečnosti budeme požadovat další údaje pro ověření, zda žádáte o výmaz svého zápisu.
- Vytvořený zápis musí spadat do některé z kategorií na webu – nelze zde zveřejnit zápisy, které se s naším portálem neslučují (např. hotel, restaurace apod.).
- O vhodnosti zveřejnění zápisu rozhodujeme my – pokud vám bude vystavena faktura, znamená to, že je zápis vhodný ke zveřejnění a po zaplacení bude dostupný.
III.
Kdo může založit firmu
- Bez omezení, kdokoliv – majitel, zaměstnanec, kamarád, přítelkyně, kolega…
- Pokud za vaší firmu a na váš e-mail někdo založí zápis, můžete si jej sami spravovat – máte možnost obnovit zapomenuté heslo.
- Pokud někdo vytvoří zápis, který bude spadat pod jiný registrační e-mail, než je e-mail vlastníka, stačí nás kontaktovat a společně vše opravíme.
IV.
Zákaznický účet a používání portálu
- Zákaznický účet je především pro správu firem – pro koncové uživatele je bezpředmětný.
- Zákaznický účet se vytváří s registrací prvního firemního zápisu.
- Všechny zápisy a změny se ručně kontrolují a schvalují.
- V zákaznickém účtu vidíte přehled poboček/firem.
- Zápisy můžete upravovat – veškeré úpravy ovšem čekají na schválení.
- Pro změnu hlavní fotografie u zápisu nám napište na e-mail žádost o změnu fotografie, s přiloženou fotografií a odkazem na zápis, o který se jedná.
- K pobočce/firmě můžete zvolit neomezené množství „činností“, které provozujete.
- Uživatelé vás mohou kontaktovat pomocí tlačítka kontaktovat – odešle se Vám e-mail. Telefonicky, přes zobrazený e-mail, nebo přes odkaz, který směřuje na váš web.
V.
Platební podmínky
- Po zaplacení zálohové faktury je délka zápisu prodloužena.
- Zálohová faktura vás nezavazuje provést platbu.
- V případě nedokončené úhrady bude zápis zneviditelněn v databázi.
- V případě znovuobnovení zápisu nás prosím kontaktujte na e-mail a vystavíme vám zálohovou fakturu.
- Stanovená cena (dle aktuálního ceníku) platí pro 1 zápis. Pokud má vaše firma více poboček, za každou se platí zvlášť.
- K platbě zálohové faktury preferujeme možnost platby bankovním převodem, nebo přes platební bránu, pokud je u faktury dostupná.
- O vrácení platby a zároveň ukončení zápisu se dá žádat maximálně 14 dní od úhrady.
VI.
Ukončení firemního zápisu
- Pro smazání registrace / zápisu nám stačí napsat e-mail ze schránky, ze které byl zápis vytvořen. Pokud toto nelze, z důvodu bezpečnosti budeme požadovat další údaje pro ověření, zda žádáte o výmaz svého zápisu.
- Pokud máte zaplacený zápis na určitou dobu a nebudete chtít pokračovat, stačí nezaplatit další zálohovou fakturu.
- Pokud chcete smazat zápis před uplynutím doby po zaplacení, celá částka propadá – doporučujeme raději volit možnost nechat zápis tak, jak je. Po ukončení lhůty a nezaplacení další faktury se ukončí.
- Ukončením firemního zápisu vám zaniká nárok na zachování původní ceny, v případě obnovení, nebo nové registrace.
VII.
Závěrečná ustanovení
- K využití služeb portálu není nutná písemná smlouva.
- Zaplacením zálohové faktury prohlašujete, že jste se seznámil s obchodními podmínkami.
- Neuhrazením zálohové faktury se pouze ukončí zobrazení firemního zápisu v databázi.
- O zobrazení, vzhledu a funkčnosti webu rozhodujeme my. Požadavky na úpravy je možné zaslat na e-mail, ovšem nezavazujeme se k jejich plnění.
- V případě výpadků služeb hostingu/webu se zavazujeme pouze k rychlé nápravě.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.8.2021
Registrujte firmu
Připojte se k nám ještě dnes a začněte těžit z výhod, které Váš Řemeslník nabízí. Vytvoření firemního zápisu je jednoduché a rychlé, a co je nejdůležitější, může vám otevřít dveře k novým příležitostem.